Sponsored Ad

Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 161 to 200 of 256

Thread: King SaXon Studio - Biography

  1. #161
    DHR Gold Member
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    9,904

    Default


  2. #162
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    "If a Gunman come fi Mashup you dance (Thread) - Run him"

    Four Words just to Show Origins of Addies Breakthrough

    Danny Dread
    Super Cat

    Instant Credibility from JA Star Hired to Move the Sound vs Saxon UK Talent WoRKing Hard for them Respect.

    HammerMouth would say "When Saxon Clash the JA STARS a NY - Addies was just baby a WALK"

    Selecta G
    keep living ur cybre dreams bout run...

    unnoh need fe look onboard and tek unnoh owna advice.....

    If no saxon man neva come in an addies thread and fuckit and or change it off topic up-post a reply right now..IF NOT UNNOH

    PS-saxs go sux....

    i would also like to know if sum boi would speak about the sound,the same to king addies boss... :lipseal:

    time saxon man comeouta prison fe traffic violation pon runway 7

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  3. #163
    DHR Gold Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    London England
    Posts
    7,575

    Arrow

    Quote Originally Posted by tase
    Thats right,cause how u woulda stop me??u try "imply" that i shouldnt be in a saxon thread.FUK DAT.......the spy switch n die nah go work...dats on ur head funny how u know how a spy moves b4 u heng urself

    bout champion....yea funny cause me just a lissen the dbrowm-"do u know" pon the jaro kill saxson 05..obviously saxon did not know

    I notice u only run ur mouth when others a chat to me too...thats cool...we soon ketch up 1 fe 1 soon.....


    6ix
    Tase I didn't imply anything..you tek it up pon you head so...and let mi cut this short, ca mi nah inna no long argument with you as mi kno how you have a hearing and readin problem alreadi.. and this thread isn't about that you ah talk bout run off my mout...when others are aroun... your ah joker and your silly anitcs are making mi feel like anytime you readi pon ah 1fe1 jus come seen...

  4. #164
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    Right me tink to me self self u "seem" intelgent and nah dis me ,me ah talk to u striaght...but u jus cross de line mr sux.....pussyhole me neva ask fe now cassete splice wid bloodclart faggothole soundeffect...seem like ur bumbahole cyan produce neida...when u fine a clean copy dem run ur tinkin bulla mout...untill dem,lissen ur sound whe cyan kill no big ja sound or any big sound outa road punk... and

    bout addies not original,go suk the 2 muscle...cause u nuh have sense.bout addies not original ....come offa ur drugs....think b4 u type-u fuckin losin ur mind-and u not been on here long enough fe dat...

    GO ROLLUP wid rizzla-cause u seem like u is his fagbreda luvr.....shit ur skunt fe u a punk.
    FASSYBAG....WHO THE FUK NEXT..

    6IX
    like mi seh yuh dun! yuh neva si a cxc papa from skool, dissa kum pon treet goh tun fool. Ah 42nd treet yuh get fi yuh edicashan, rite inna yuh anus! Dats wy mi nuh luv chat to nuh man weh hav brain di size a di smily dem weh im a yuse inna im hed.

    sAx
    Last edited by sAxs; May 20th, 2006 at 02:01 AM.

  5. #165
    DHR Gold Member marlon2010's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Tarrant, Cockburn Pen, Seaview Gardens, Miami
    Posts
    4,859

    Default

    I'm neva gonna give Addies up, no matter what they say - Sugar Minott and Sanchez.

  6. #166
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by marlon2010
    I'm neva gonna give Addies up, no matter what they say - Sugar Minott and Sanchez.
    gwaan sed way breds. Doc Ital tell mi bout yuh an chimino, mi kno seh oohnuh man hav sens an kno bout soun bizznizz.

    sAx

  7. #167
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default Saxon Studio East London 1985

    Borro dub borro dub SaXon nuh borro dub!

    http://www.megaupload.com/?d=AO6AA60D

    sAx

  8. #168
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    like mi seh yuh dun! yuh neva si a cxc papa from skool, dissa kum pon treet goh tun fool. Ah 42nd treet yuh get fi yuh edicashan, rite inna yuh anus! Dats wy mi nuh luv chat to nuh man weh hav brain di size a di smily dem weh im a yuse inna im hed.

    sAx
    seem like trevor trick unnoh...when u find the bunny and johnny part with it in ur collection,post it,like me tell all the rest of the SS....when u find it then post it.....me neva seh it dont exist...but me sure as hell nuh run go believe it does exists. Most of unnoh dont ever here the johnny clark part and u all been supporting since 1983...thats 23 yrs of supporting and yetneva here the johnny?

    WHO REALLY THE EDIAT

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  9. #169
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    seem like trevor trick unnoh...when u find the bunny and johnny part with it in ur collection,post it,like me tell all the rest of the SS....when u find it then post it.....me neva seh it dont exist...but me sure as hell nuh run go believe it does exists. Most of unnoh dont ever here the johnny clark part and u all been supporting since 1983...thats 23 yrs of supporting and yetneva here the johnny?

    WHO REALLY THE EDIAT

    6ix
    Nuh reali kno ooh yah tri fi impress! Talk cheep mi breda, evin cheepa pon yah soh.

    getty getty di ah bawl fi ih............
    but wen im get ih im kudn't tek ih.........

    ah nuh nuttin simple supp'n

    yuh shud ah kno from yuh si mi name print bout yah seh mi kum fi set rekard trait. Mi nuh deal wid dunce, luk like trevor fool muscle and levi tu!


    sAx

  10. #170
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    Nuh reali kno ooh yah tri fi impress! Talk cheep mi breda, evin cheepa pon yah soh.

    getty getty di ah bawl fi ih............
    but wen im get ih im kudn't tek ih.........

    ah nuh nuttin simple supp'n

    yuh shud ah kno from yuh si mi name print bout yah seh mi kum fi set rekard trait. Mi nuh deal wid dunce, luk like trevor fool muscle and levi tu!


    sAx
    Try impress..... i guess it was me who opend up an addies biography thread postin all me cds/cassettes

    dumass bitch....like me come pon this board fe lick ass and get ratings....me nuh want man rate me....ongly woman seen....

    post the bunny and jonny clarke clear copy..SO U CAN HEAR JOHNNY PUNK..OR SHUT IT.

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  11. #171
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    Try impress..... i guess it was me who opend up an addies biography thread postin all me cds/cassettes

    dumass bitch....like me come pon this board fe lick ass and get ratings....me nuh want man rate me....ongly woman seen....

    post the bunny and jonny clarke clear copy..SO U CAN HEAR JOHNNY PUNK..OR SHUT IT.

    6ix
    Nuh wori dunce, soon kum!


    sAx

  12. #172
    DHR Gold Member marlon2010's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Tarrant, Cockburn Pen, Seaview Gardens, Miami
    Posts
    4,859

    Default

    It kinda funny up to recently me hear di Saxon vs Jaro and Trevor Sax still ah talk bout di Bunny Li Li tune wah Face use and fuck him up inna Bermuda.

  13. #173
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default King SaXon Studio v Java - Slough 1989


  14. #174
    DHR Gold Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    London UK
    Posts
    18,228

    Lmao Powerful Tune - whoever play it - QUALITY DUBPLATE

    Quote Originally Posted by marlon2010
    It kinda funny up to recently me hear di Saxon vs Jaro and Trevor Sax still ah talk bout di Bunny Li Li tune wah Face use and fuck him up inna Bermuda.
    That because its a SAXON ANTHEM - Which his Speeech allowed to comeback and lick him. It must hot him that speech and not music was more effective. "What did I say" have me in stitches every me hear it as not even explain him get a chance to explain

    But also Remeber Tony Matterhorn also cut it and use it in Bermuda with similar speech

    Selecta G
    REAL SOUND..........HAVE MACHINE not a MURSE

  15. #175
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by marlon2010
    It kinda funny up to recently me hear di Saxon vs Jaro and Trevor Sax still ah talk bout di Bunny Li Li tune wah Face use and fuck him up inna Bermuda.
    funnya still fi hear yuh a still chat bout 12yr garn dance! Wud a betta still if eenah an original peece

    sAx

  16. #176
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    Nuh wori dunce, soon kum!


    sAx
    ok sux.

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  17. #177
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    ok sux.

    6ix
    luk like yuh need fi fin a nu apartment tu, which wan a fi yuh?

    http://www.dancehallreggae.com/forum...ad.php?t=84016

    sAx

  18. #178
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    luk like yuh need fi fin a nu apartment tu, which wan a fi yuh?

    http://www.dancehallreggae.com/forum...ad.php?t=84016

    sAx
    Look wha the bow search for instead of bunny and johnny
    Just as i thought...tru saxonite...produce everyting but the answer....

    Mek me show unnoh how bermuda tun suxon crazy.

    Bermuda bun T-Sux.He think,dream and chat so much bout it ,him nuh even know what hima chat bout no more.

    Quote from trevor Sux.......See highlted,underline and ital...

    "I played a tune by Johnny Clarke and Bunny Lye-Lye and Baby Face went back and cut the tune, but he never had the Bunny Lye-Lye part. I had said if he can play back the tune with the 2 artists in it, then I can give him some ratings, but he only had the 1 artist. The crowd only heard the tape and only just realised Addies could not play that piece from that night, but it wasn't really a clash that night (Bermuda)".

    http://daintycrew.com/daintycrew.htm


    LIAD....me dun the argument already bout him a LIAD....http://dancehallreggae.com/forum/sho...ghlight=trevor

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  19. #179
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    Look wha the bow search for instead of bunny and johnny
    Just as i thought...tru saxonite...produce everyting but the answer....

    Mek me show unnoh how bermuda tun suxon crazy.

    Bermuda bun T-Sux.He think,dream and chat so much bout it ,him nuh even know what hima chat bout no more.

    Quote from trevor Sux.......See highlted,underline and ital...

    "I played a tune by Johnny Clarke and Bunny Lye-Lye and Baby Face went back and cut the tune, but he never had the Bunny Lye-Lye part. I had said if he can play back the tune with the 2 artists in it, then I can give him some ratings, but he only had the 1 artist. The crowd only heard the tape and only just realised Addies could not play that piece from that night, but it wasn't really a clash that night (Bermuda)".

    http://daintycrew.com/daintycrew.htm


    LIAD....me dun the argument already bout him a LIAD....http://dancehallreggae.com/forum/sho...ghlight=trevor

    6ix
    top yuh foolishniss!! lissen di peece weh mi sen yuh from Jamdown Rockers '83. Levi seh a combination chune bunny li li, johnny clarke. Ah two vice weh mi hear a sing, if a soh di man dem seh a soh dem mean!!

    At di en a di day nuh mek much diffrence tu mi, cah yuh fraid fi kum pon yah an seh addis run a london fi cut ol dub gense saxon cah dem di kno a di foundashan soun anthem.

    Wan ting mi a gree wid yuh - dun talk!

    sAx

  20. #180
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    top yuh foolishniss!! lissen di peece weh mi sen yuh from Jamdown Rockers '83. Levi seh a combination chune bunny li li, johnny clarke. Ah two vice weh mi hear a sing, if a soh di man dem seh a soh dem mean!!

    At di en a di day nuh mek much diffrence tu mi, cah yuh fraid fi kum pon yah an seh addis run a london fi cut ol dub gense saxon cah dem di kno a di foundashan soun anthem.

    Wan ting mi a gree wid yuh - dun talk!

    sAx
    u dun fe tru
    Me k bermuda BUN ur RASS....


    PS..me luv how saxon man used fe dis face n him locks...now look pon halfa dem wid the cheek fe call addies a fallara
    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  21. #181
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    u dun fe tru
    Me k bermuda BUN ur RASS....


    PS..me luv how saxon man used fe dis face n him locks...now look pon halfa dem wid the cheek fe call addies a fallara
    6ix
    Mussy di amerkan twang weh yuh hav ova deh, mek mi nuh reali undstan di larse part ah weh yuh a seh. But jus like wen yuh trow carn an fowl run fi pik dat up, a gwaan trow nuf carn fi yuh fi complete yuh educashan.

    Sori yuh neva mek allage but mi wi tri mi bess fi get di dunce outta yuh!

    sAx

  22. #182
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    Mussy di amerkan twang weh yuh hav ova deh, mek mi nuh reali undstan di larse part ah weh yuh a seh. But jus like wen yuh trow carn an fowl run fi pik dat up, a gwaan trow nuf carn fi yuh fi complete yuh educashan.

    Sori yuh neva mek allage but mi wi tri mi bess fi get di dunce outta yuh!

    sAx
    Overwhere u ah talk!!!me left outa states since 93.b4 dat me deya clarendon mypen....since me left out me right here is uk...CLAPHAM JUNCTION-me see mockrasta dread trevor regular dung dubV....a buy 45

    If u nuh understand come de fuk bak outa dhr.com....cause its not fe de faint harted,dumb ass punks whe cyan read patoi or even decifier it all this time u think this board was writing jumble..ediat....

    PS....u will soon start to mek loose talk....me ah wait

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  23. #183
    DHR Gold Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    London UK
    Posts
    18,228

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    Overwhere u ah talk!!!me left outa states since 93.b4 dat me deya clarendon mypen....since me left out me right here is uk...CLAPHAM JUNCTION-me see mockrasta dread trevor regular dung dubV....a buy 45

    If u nuh understand come de fuk bak outa dhr.com....cause its not fe de faint harted,dumb ass punks whe cyan read patoi or even decifier it all this time u think this board was writing jumble..ediat....

    PS....u will soon start to mek loose talk....me ah wait

    6ix
    So you was at the Scorpio Replace addies Dance or Tilden or even Bermuda because anytime Addies and saxon meet in UK you mussi Disappointed and VEX

    Selecta G
    REAL SOUND..........HAVE MACHINE not a MURSE

  24. #184
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    So you was at the Scorpio Replace addies Dance or Tilden or even Bermuda because anytime Addies and saxon meet in UK you mussi Disappointed and VEX

    Selecta G
    saxon soldiers to Suxs rescue...dem relise saxs need bakative

    I was at the biggest uk meeting wid addies and saxonu know dat too...disapointed!not the way u were when u first relise treva a LIAD
    Me cyan be at everydance since me always ah travel..

    guess u was at them dance ...enlighten me sum non bias news beside whe Mr scorpio seh...

    if u loose argument is "run"....EDUCATE urself on how many sounds neva show up fe which dances....
    Goin round bringin up loose/old arguments wid no factual bakative fe run.lets c wot u now bring

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  25. #185
    DHR Gold Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    London UK
    Posts
    18,228

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    saxon soldiers to Suxs rescue...dem relise saxs need bakative

    I was at the biggest uk meeting wid addies and saxonu know dat too...disapointed!not the way u were when u first relise treva a LIAD

    6ix
    How you talk about LIAD when you a Addies Fan No 1 dance could hurt as much as how you feel when Tony left and then Face follow - distroying the sound - you have been lost in Cyberspace ever since hoping for a return for how many YEAR NOW.

    Selecta G
    REAL SOUND..........HAVE MACHINE not a MURSE

  26. #186
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    How you talk about LIAD when you a Addies Fan No 1 dance could hurt as much as how you feel when Tony left and then Face follow - distroying the sound - you have been lost in Cyberspace ever since hoping for a return for how many YEAR NOW.

    Selecta G
    Me will say it again..Mek bermuda bun unnoh rass

    Lost in cybrespace? i guess its u travelling AROUND the world every year ..Me dat bun u too

    destroying the sound sound when face n matterhorn leave?come betta than that.u a talk like u start move wid rollupman12

    Whats ur next useless point ,me me dun it too.
    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  27. #187
    DHR Gold Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    London UK
    Posts
    18,228

    Default Searching For The A Team

    Quote Originally Posted by tase
    Me will say it again..Mek bermuda bun unnoh rass

    Lost in cybrespace? i guess its u travelling AROUND the world every year ..Me dat bun u too

    destroying the sound sound when face n matterhorn leave?come betta than that.u a talk like u start move wid rollupman12

    Whats ur next useless point ,me me dun it too.
    6ix
    A really Air miles you try boast pon in here I guess you fly First Class as Well

    Selecta G
    REAL SOUND..........HAVE MACHINE not a MURSE

  28. #188
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    A really Air miles you try boast pon in here I guess you fly First Class as Well

    Selecta G
    Me nah boast...ah u bring the topic this was but just to show u,Business class everytime.me nuh partial...British petroleum deals wid my case...champaign,bed and border privlage comfort...playstation and statilite.its nice when u have secondary diplomacy...me nice...fe now at least

    if ah boast me boast me would wait since oct 2001 on this board fe do so?and me been doin this shit since 97'

    come mek ur Next usless point mek me dun it again.

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  29. #189
    DHR Gold Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    London UK
    Posts
    18,228

    Default Coincedence same Year Tony Leave

    Quote Originally Posted by tase
    Me nah boast...ah u bring the topic this was but just to show u,Business class everytime.me nuh partial...British petroleum deals wid my case...champaign,bed and border privlage comfort...playstation and statilite.its nice when u have secondary diplomacy...me nice...fe now at least

    if ah boast me boast me would wait since oct 2001 on this board fe do so?and me been doin this shit since 97'

    come mek ur Next usless point mek me dun it again.

    6ix
    And how is That relavant to Addies PARKed in NY since Face and Matterhorn leave

    Selecta G
    REAL SOUND..........HAVE MACHINE not a MURSE

  30. #190
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default Saxon Studio v Brothers Sound - Catford 1988

    Quote Originally Posted by tase
    Overwhere u ah talk!!!me left outa states since 93.b4 dat me deya clarendon mypen....since me left out me right here is uk...CLAPHAM JUNCTION-me see mockrasta dread trevor regular dung dubV....a buy 45

    If u nuh understand come de fuk bak outa dhr.com....cause its not fe de faint harted,dumb ass punks whe cyan read patoi or even decifier it all this time u think this board was writing jumble..ediat....

    PS....u will soon start to mek loose talk....me ah wait

    6ix
    Trow mi carn mi neva call nuh fowl................

    gwaan 'graze' nyame it up..............

    http://www.megaupload.com/?d=UJICWUSM

    cluk cluk cluk!

    Maypen?? Ah Mussy Mocho!!

    sAx

  31. #191
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    And how is That relavant to Addies PARKed in NY since Face and Matterhorn leave

    Selecta G
    this is where it started...see below.
    Quote Originally Posted by Selecta_G
    A really Air miles you try boast pon in here I guess you fly First Class as Well

    Selecta G
    and since u have usless points to mek,and string out the thread,me initiate and chop it dung abit by predicting SS mouth diariah and posting fact in advance...it shut u up doh... cause now u running low on useless points..ops sorry...runnin low on useless points in not the saxon way

    SUX when u fine the combo then u may speak...untill then.HUMBLE UR RASS

    Mek bermuda bun unnoh and the return....

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  32. #192
    DHR Gold Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    London UK
    Posts
    18,228

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    Lost in cybrespace? i guess its u travelling AROUND the world every year ..Me dat bun u too
    This is where it started - Lost in Cyberspace was in search of NEWS of Addies RETURN.

    And then you added YOUR JOB Description

    Selecta G
    REAL SOUND..........HAVE MACHINE not a MURSE

  33. #193
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    This is where it started - Lost in Cyberspace was in search of NEWS of Addies RETURN.

    And then you added YOUR JOB Description

    Selecta G
    'G' nuh wase nuh time wid di bwoi 'graze'. Yuh nuh si seh im nuh even kno wen im kum from? Bwoi seh Clarendon Maypen?? Maypen inna Clarendon - bwoi a edyat im proov dat longtime.

    Like mi seh a mussy Mocho

    sAx

  34. #194
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    This is where it started - Lost in Cyberspace was in search of NEWS of Addies RETURN.

    And then you added YOUR JOB Description:doh2:

    Selecta G
    JOB discription...show me where and me lock off i.u need fe read properly..u still fishing for errors...

    u love talk about me being in cybrespace and me lost...i guess its me with 8262post and u with 1568post....and look when we both joined
    U type to much zetna till u moggleup urself

    6ix

    whats next fe dun...
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  35. #195
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    'G' nuh wase nuh time wid di bwoi 'graze'. Yuh nuh si seh im nuh even kno wen im kum from? Bwoi seh Clarendon Maypen?? Maypen inna Clarendon - bwoi a edyat im proov dat longtime.

    Like mi seh a mussy Mocho

    sAx
    Nigga pls...it tek u so long fe research where me kum from and the best u can bring is that TASE seh him from clarendon mypen.....MAYPEN inna CLARENDON......u really nuh have no talk now punk.holes opening big time in the saxon camp..

    by that statment SAX u a dumbass cunt..SIMPLE
    whena man from birmingham on holiday in NY and smaddy ask him where him from...him ago seh UK ,birmingham.... u showing ur age or mentality?
    guess u stil cyan fine the bunny and johnny TOO

    6ix
    Last edited by tase; May 21st, 2006 at 10:57 AM.
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  36. #196
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    Nigga pls...it tek u so long fe research where me kum from and the best u can bring is that TASE seh him from clarendon mypen.....MAYPEN inna CLARENDON......u really nuh have no talk now punk.holes opening big time in the saxon camp..

    by that statment SAX u a dumbass cunt..SIMPLE

    guess u stil cyan fine the bunny and johnny TOO

    6ix
    Ah yuh moda yuh a luk unda fi si dat botty bwoi!


    sAx

  37. #197
    DEZ EAGLES (Herd Gunner) tase's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Saturn
    Posts
    3,600

    Default

    Quote Originally Posted by sAxs
    Ah yuh moda yuh a luk unda fi si dat botty bwoi!


    sAx
    Hit a nerve i see...
    and judgeing by how u act and ur reference to my "what u must mean" (mother) u obviously didnt hav one...or a good one,else she woulda teact u bout sticks n stones....words is nothin in cybre space...if u cyan te it "move"

    well i guess they do say "truth hurts"

    6ix
    100% ADDIES --- NOT 99.99%
    ANY Treason vs the KING=DEATH
    ****The Chapter & Verse****

  38. #198
    DHR Bronze Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    UK
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by tase
    Hit a nerve i see...
    and judgeing by how u act and ur reference to my "what u must mean" (mother) u obviously didnt hav one...or a good one,else she woulda teact u bout sticks n stones....words is nothin in cybre space...if u cyan te it "move"

    well i guess they do say "truth hurts"

    6ix
    wah joke fi yuh ah nuh joke tu mi, a weh yuh moda shit yuh out a weh yuh shud a call cunt. Ah bet yuh wud a neva seh dat front a mi!


    sAx

  39. #199
    DHR Gold Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    London UK
    Posts
    18,228

    Lmao There is not much to say about Addies since 2001

    Quote Originally Posted by tase
    JOB discription...show me where and me lock off i.u need fe read properly..u still fishing for errors...

    u love talk about me being in cybrespace and me lost...i guess its me with 8262post and u with 1568post....and look when we both joined
    U type to much zetna till u moggleup urself

    6ix

    whats next fe dun...
    Now you have Post EVNY You bringing everything BUT Addies Info Trying to Fill the GAP I guess for the "MISSING YEARS"

    Selecta G
    REAL SOUND..........HAVE MACHINE not a MURSE

  40. #200
    DHR Gold Member skallawa's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Nowhere...
    Age
    38
    Posts
    2,469

    Default

    Quote Originally Posted by Selecta_G
    Now you have Post EVNY You bringing everything BUT Addies Info Trying to Fill the GAP I guess for the "MISSING YEARS"

    Selecta G
    How much clash Saxon win clash outside of the UK?
    How much times Saxon beat King Addies? how much times KING Addies beat Saxon?
    Fuckery cyaan done!

Similar Threads

  1. saxon vs king addies, i jus dont see wha the arguments about
    By rizzla12 in forum MAIN AREA: The V.I.P. DANCEHALL Forum
    Replies: 8
    Last Post: March 5th, 2016, 11:27 AM
  2. Brooklyn Face Off 2K6 Report: King of Kings
    By Mighty Moke in forum MAIN AREA: The V.I.P. DANCEHALL Forum
    Replies: 30
    Last Post: August 19th, 2006, 08:12 AM
  3. Replies: 11
    Last Post: June 14th, 2006, 08:25 AM
  4. Saxon Studio - Dancehall Specials Dubplates
    By Trasimedia in forum The Sound System Forum
    Replies: 11
    Last Post: April 13th, 2006, 03:17 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •