Sponsored Ad
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 58 of 58

Thread: ER: Demarco Puts His Foot Down On 'Popcaan'+Flexxx Calls Out Vado

  1. #41
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    10,084

    Default

    Quote Originally Posted by tall one View Post
    man nuh need no reason or special season fi kill....war it out bout unnuh a bawl pon internet bout hype him nuh say him bad defend yuself pop corn
    Quote Originally Posted by murda_monsta View Post
    best post yet ....

    That

  2. #42
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    N.Y.C.
    Posts
    19,211
    Blog Entries
    1

    Default

    Quote Originally Posted by realpatriot View Post
    I don't know i are not stalking posts. but when it come to defense, it seem like u a him Left Back, Right Back and Centeroff...
    Says the nigga who enters a thread about Demarco & Popcaan an start tell Vybz Kartel fi go suck him madda & a talk how him beat up girl
    Stalkers never admit that they are stalkers. Sometimes they honestly don't even know it

    At least mi a kick out bwoy ankle out ah socket
    You playing all 7 positions on a Netball court + 5 cheerleaders complete with matching uniforms & pom-poms

  3. #43
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    10,084

    Default

    Quote Originally Posted by mc View Post
    Says the nigga who enters a thread about Demarco & Popcaan an start tell Vybz Kartel fi go suck him madda & a talk how him beat up girl
    Stalkers never admit that they are stalkers. Sometimes they honestly don't even know it

    At least mi a kick out bwoy ankle out ah socket
    You playing all 7 positions on a Netball court + 5 cheerleaders complete with matching uniforms & pom-poms
    that last comment u quote connect yuh...lol now u try pirate it...

  4. #44
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    N.Y.C.
    Posts
    19,211
    Blog Entries
    1

    Default

    Quote Originally Posted by realpatriot View Post
    that last comment u quote connect yuh...lol now u try pirate it...
    pirate wha? mi juss tek your ting, put a spin on it & step inna yu chess-plate wid it DWL

  5. #45
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    10,084

    Lmao

    Quote Originally Posted by mc View Post
    pirate wha? mi juss tek your ting, put a spin on it & step inna yu chess-plate wid it DWL
    Suuuure

  6. #46

    Default

    this er interview funny, big up demarco cause nuh man cyaan seh yuh never direct when yuh diss who yuh diss.

  7. #47
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    10,084

    Default

    Quote Originally Posted by man*from*mars View Post
    this er interview funny, big up demarco cause nuh man cyaan seh yuh never direct when yuh diss who yuh diss.
    Dat is lacking these days

  8. #48

    Default

    Quote Originally Posted by realpatriot View Post
    Dat is lacking these days

    as u can see

  9. #49
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Nueva York
    Age
    23
    Posts
    659

    Default

    Quote Originally Posted by bushmaster View Post
    One thing is for certain nobody can box a food off Demarco's plate the evidence is obvious.

  10. #50
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Nueva York
    Age
    23
    Posts
    659

    Default

    Yo Poppy nah go answer di man, because if him do him ago get crush. Look how much Blak Ryno style di likkle yute and poppy neva ansa

  11. #51
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Vanderveer/ 2first
    Posts
    3,815

    Default

    Lyrically flop corn not on Demarco level

  12. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,036

    Default

    I bet no one realize say demarco bite Shawn storm song my life.

  13. #53
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    2,262

    Default

    Quote Originally Posted by 1ofus View Post
    I bet no one realize say demarco bite Shawn storm song my life.
    STFU!

    vex yuh vex

  14. #54
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    10,084

    Default

    Demarco mek di man dem vex rasta... "leave poppy alone leave him alone"

  15. #55
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,036

    Default

    Quote Originally Posted by Laughy View Post
    STFU!

    vex yuh vex
    About wht exactly?

  16. #56
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    J.O.P. ~~~ GULLY
    Age
    23
    Posts
    4,392

    Default

    Quote Originally Posted by 1ofus View Post
    I bet no one realize say demarco bite Shawn storm song my life.
    Hmm ur talking about a song title vs. an artist slogan/saying
    J.O.P.
    LYRICAL MAFIA




  17. #57
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    NO.BEG.FREN.VILLE
    Posts
    9,252

    No

    Quote Originally Posted by realpatriot View Post
    Demarco mek di man dem vex rasta... "leave poppy alone leave him alone"
    jah kno look weh dancehall come to. the fagayza fans dem worse than deh fish yah.
    can bet seh a gayza shim seh too smh


    YOW!!! alien looking bloodclaat deformed hunchback battybwoy handicap

  18. #58
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    california
    Age
    31
    Posts
    2,077

    Default

    Did you have to post that battybway YouTube link

Similar Threads

  1. Video: Demarco Speaks On Beef With Popcaan , Producing + more
    By DJ WAR in forum MAIN AREA: The V.I.P. DANCEHALL Forum
    Replies: 86
    Last Post: 04-20-2012, 07:43 PM
  2. Audio: Demarco - Throw Me Corn (Popcaan Diss) - TNS Riddim
    By DwCobra93 in forum MAIN AREA: The V.I.P. DANCEHALL Forum
    Replies: 53
    Last Post: 04-20-2012, 05:35 AM
  3. Audio: Demarco- Rest It A Mi Foot (Flashback
    By mzinsatiable in forum MAIN AREA: The V.I.P. DANCEHALL Forum
    Replies: 2
    Last Post: 01-24-2012, 09:40 PM
  4. Listen Dis: DEMARCO - REST IT A MI FOOT - STARKUTT RECORDS
    By dancehallworld in forum MAIN AREA: The V.I.P. DANCEHALL Forum
    Replies: 2
    Last Post: 07-28-2011, 12:05 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •