PDA

View Full Version : BATTYEYEZ YOU EXPOSE FI TRUE BITCH...

Formula
08-05-2004, 02:35 PM
Yes bloodeiz faggot dis yah thread chat bout you......

BITCH WEH TEK YOU FI MEK MI NAME LIKE A FAT DICK DAT YUH KEEP INNA YOU JAW......

FAGGOT YOU DEAD..... MI NAH RESPOND TO DI MAN THREAD AN YUH WAAN BRING UP MI NAME INNA YOU POST..... BWOY YOU REALLY EXPOSE YOURSELF FI A TRUE FAGGOT.....

GYALASS POST THREAD BOUT AIDS AND TINGS AND DIS FAGGOT BATTYEIZ WAAN COME EEN A MEK POST BOUT ANODDA MAN.... NUKKA GWAAN FOLD UP UNDA YOU STEPDADDY BATTY.

Deenie
08-05-2004, 02:39 PM
u mean when he referred to you as "baby formula"? tee hee hee... sorry forms but that did make me chuckle for a min.

anyhoo don't wanna get in y'all war.. so carry on... :listen:

Formula
08-05-2004, 02:44 PM
u mean when he referred to you as "baby formula"? tee hee hee... sorry forms but that did make me chuckle for a min.

anyhoo don't wanna get in y'all war.. so carry on... :listen:

MI NAH CARELESS WA DIS YAH EIDJUUT HIM SEH.... but check di levels. Mi nah even yah fi comment pan a thread an him talk up mi name....Dayum am I on this bitchs mind dat much dat de wholla him comment was bout anodda man...........TRUE FAGGOT....

COME JUMP A FIRE AN LET DI FIRE PURGE YA GAYNESS........

Formula
08-05-2004, 02:53 PM
CHECK DI LEVELS.....DIS YAH FAGGOT BECOMING NOTORIOUS FI HIM RUN UP INNA NEXT MAN THREAD AN KEEP A MAN NAME INNA HIM MOUF....

NO NEED FI THINK BOUT YOU RESPOND...MATTA FACT PUT DI BUDDY BAK INNA YOU MOUF AND SHET DI PHUCK UP... YOU DUNN... COME BAK A DIFFRANT NAME AND LEGGO DI BATTYISM....

Ras i hear you eat danna pussy.

yo i won't expose the fool yet, let him rail up and act big. ahahahahah